Vaše objednávky budou z technických důvodů expedovány v pondělí 29. dubna. Velice si vážíme vašeho pochopení a podpory. Děkujeme :-)

Výměna, vrácení a reklamace zboží

Vážení zákazníci,

pokud z jakéhokoliv důvodu potřebujete Vámi zakoupené výrobky Kolem Krku vrátit, věnujte prosím pozornost řádkům níže. Nabízíme rovnou několik možností, jakým způsobem Vám vyhovět. Věříme, že nezklameme Vaší důvěru, kterou jste v nás vložili při Vašem nákupu a najdeme příznivé řešení v jakékoliv situaci.

 

Odstoupení od kupní smlouvy - vrácení zboží

Na vrácení zboží mají všichni naši zákazníci nárok ve dvou různých situacích:

  • do 14 dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodu. V takovém případě je zákazník oprávněn zboží rozbalit a vyzkoušet. Jestliže se zákazník obeznámí se základními vlastnostmi produktu a tyto mu nevyhovují, má právo zboží vrátit. Do 14 dnů od převzetí zboží je nutné vyplnit a elektronicky nám zaslat Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Do dalších 14 dnů je nutné zboží pečlivě zabalit a pokud možno v původním obalu vrátit zpět na adresu uvedenou v obchodních podmínkách. K zásilce přiložte doklad o zaplacení (např. fakturu) a vytištěný formulář.
  • do 24 měsíců od nákupu a to v případech, kdy zboží vykazuje závažné a neopravitelné vady nebo se vady vyskytly vícekrát za sebou, podrobněji tyto případy upravují obchodní podmínky.

Upozorňujeme však, že není možné vrátit zboží, které bylo vyrobeno či upraveno dle individuálních požadavků zákazníka. 

 

Reklamace zboží

Reklamaci zboží mohou naši zákazníci využít do 24 měsíců od jejich nákupu. V případě, že se objeví jakákoliv vada, je nutné vyplnit Vzorový formulář pro uplatnění reklamace a vadu zde podrobně popsat. Doporučujeme také vadu detailněji popsat či zdokumentovat v průvodním e-mailu, ve kterém nám zasíláte vyplněný formulář. My bezodkladně reklamaci vyřídíme a spojíme se s Vámi, kdy celou věc zhodnotíme a vyrozumíme Vás o jejím řešení. K zásilce s reklamovaným zbožím prosím přiložte doklad o zaplacení (př. fakturu) a vyplněný formulář. Na celé vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, avšak zpravidla je vyřízení rychlejší. Reklamaci zboží podrobněji upravují obchodní podmínky. 

 

Výměna zboží

Jde o službu, kterou poskytujeme zákazníkům nad rámec zákonných povinností. Nejedná se proto o nárokovou službu pro jakýkoliv druh zboží. V případě, že jste obdrželi či zakoupili nevhodný dárek a přejete si jej vyměnit, neváhejte nás kontaktovat. Věříme, že najdeme uspokojivé řešení pro obě strany.

 

Adresa pro zasílání:

Roman Chybík 
Kolem Krku s.r.o.
Jakutská 1195/1
Praha 10 Vršovice 
100 00
Česká republika

Výdejní místa pro zasílání:

Zásilkovna: 

ID 19270
Bělocerkevská 1301/26
100 00
Praha
SMÍŠENÉ ZBOŽÍ

Česká pošta: 

Sportovní 846/22
Vršovice
Praha

Vždy nás prosím informujte o zásilkách e-mailem na info@kolem-krku.cz 

 

Ke stažení:

Obchodní podmínky Kolem Krku.pdf

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy Kolem Krku.pdf

Vzorový formulář pro uplatnění reklamace Kolem Krku.pdf

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz